• Acasa
  • >
  • Training
  • >
  • Sibiu - Curs Certificare Profesionala Indicatori Cheie de Performanta

Sibiu - Curs Certificare Profesionala Indicatori Cheie de Performanta


Cursul pregateste participantii in stabilirea si lucrul cu Indicatori Cheie de Performanta utilizand cele mai recente exemple de bune practici. La finalul cursului, in urma sustinerii unui examen, participantii pot obtine diploma de certificare profesionala in utilizarea KPIs conform Cadrului de Management al Indicatorilor Cheie de Performanta al The KPI Institute, principala sursa de cunoastere in ceea ce priveste utilizarea riguroasa a KPI in afaceri.


In ultimii 3 ani, The KPI Institute:

  • A documentat +7000 de KPIs din 15 arii functionale si 24 industrii;
  • A revizuit +1,000 de rapoarte de performanta din 125 de tari;
  • A folosit +20,000 de referinte bibliografice (carti, articole, rapoarte de performanta) ca parte din procesul de documentare;
  • A dezvoltat +20 de KPI Dashboards si Balanced Scorecards.

 

Cu ajutorul experientei castigate:

  • A ajutat +3,000 organizatii sa gaseasca solutii pentru provocarile KPI;
  • A pregatit +1,000 participanti din 20 de tari privind lucrul corect cu KPI.

 

Beneficii cheie:

  • Detinerea unei bune intelegeri a provocarilor managementului KPI si a modalitatilor de lucru cu acestea.
  • Facilitarea procesului de selectie KPI si stabilirea de scorecards si dashboards la nivel functional si organizational.
  • Alegerea instrumentelor potrivite pentru maximizarea impactului generat de managementul performantei in practica.
  • Dezvoltarea si promovarea bunelor practici in activarea, raportarea si vizualizarea KP
  • Cunoasterea opiniilor colegilor de curs in abordarea riguroasa a stabilirii si utilizarii de KPI.


Motive pentru a participa la acest curs

  • 10 (zeci) de implementari de sisteme de managementul performantei care se regasesc in continutul cursului;
  • 18 ore de instruire tehnica, completate de mai mult de 2 ore de discutii interactive;
  • 15 concepte cheie clarificate;
  • 13 sfaturi despre implementarea si utilizarea inteligenta a KPI;
  • 12 template-uri care sprijina invatarea in timpul cursului;
  • 11 ani de experienta in managementul performantei sintetizati in materialul de curs;
  • 10 smartKPIs analizati in detaliu;
  • 9 exercitii interactive si activitati de grup;
  • 8 ghiduri rapide de referinta;
  • 6 luni de acces gratuit la continutul premium de pe www.IndicatoridePerformanta.rowww.smartKPIs.com.


Certificarea participantilor

Participantii sunt pre-testati printr-un chestionar de tip test grila la inceputul fiecarei sesiuni de curs.

In ziua 3, se poate opta pentru examenul final pentru a obtine din partea The KPI Institute atestatul Certified KPI Professional, primul program de certificare la nivel global dedicat utilizarii corecte a KPI.

 

 

Agenda cursului

 

Ziua 1: Stabilirea Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs)

Introducere in KPIs

  • Descrierea cursului si asteptari
  • Provocari in masurarea performantei
  • Harta conceptuala a Indicatorilor Cheie de Performanta
  • Revizuirea terminologiei in managementul performantei si strategie
  • Privire de ansamblu asupra evolutiei KPI si stadiul actual de practica
  • Valoarea adaugata folosind KPIs


Exercitiu
: Exercitii de gandire sistemica
In practica: Exemple de KPIs folositi in afaceri
Studiu de caz: Bune practici in utilizarea terminologiei KPIs si aspecte de evitat


Pilonii arhitecturii KPI

  • Privire de ansamblu sistemica interdisciplinara
  • Ciclul de viata al KPI
  • Scenarii de utilizare a KPI
  • Arhitectura toolkit-ului de KPI
  • Arhitectura KPI - planul aptitudinilor
  • Rolul arhitectului de KPI in domeniul KPIs


Exercitiu
: Nevoi la care raspund KPIs
In practica: Arhitectura KPI in practica
Studiu de caz: Adecvarea instrumentelor in contextul unor scenarii de afaceri


Selectarea KPI

  • Tipologia KPI
  • Surse pentru KPIs relevanti
  • Exemple esentiale de KPIs
  • Procesul general de selectie a KPI
  • Criterii de selectie KPIs
  • Selectarea KPI bazata pe studii de caz


Exercitiu
: Dezvoltarea unei harti cu KPI
In practica: Selectarea KPI
Studiu de caz: Selectia KPI bazata pe scenarii de afaceri


Ziua 2: Activarea Indicatorilor Cheie de Performanta (KPIs)

Documentarea KPIs

  • Functii ale formularului de documentare KPI
  • Design pentru formularul de documentare KPI
  • Procesul de documentare a KPI
  • Functii ale bibliotecii KPI in organizatie
  • Abordari ale stabilirii tintelor pentru KPI
  • Procesul de stabilire a tintelor


Exercitiu:
Ce trebuie sa stim despre fiecare KPI selectat?
Exercitiu: Documentarea unui KPI
In practica: Tipologia formularului de documentare a KPI
In practica: Revizuirea exemplelor de KPI documentati
Studiu de caz: Personalizarea unui formular de documentare KPI
Studiu de caz: Stabilirea de tinte pentru KPI


Vizualizarea datelor: Dezvoltarea de KPI Dashboards si Scorecards

  • Bune practici in vizualizarea datelor
  • Balanced Scorecard
  • KPI Dashboard
  • Performance Healthogram


Exercitiu
: Importanta vizualizarii datelor
Exercitiu: Dezvoltarea de scorecard si dashboard
In practica: Revizuirea design-ului de scorecard si dashboard
Studiu de caz: Selectarea graficelor


Colectarea si raportarea datelor

  • Procesul de colectare a datelor
  • Taxonomia surselor de date
  • Instrumente si tehnici de activare KPI
  • Tehnici de analiza in afaceri
  • Rapoarte
  • Managementul Initiativei (documentarea si revizuirea progresului)


Exercitiu:
Pregatirea de comentarii referitoare la rezultatele KPI
In practica: Exemple de rapoarte de performanta
Studiu de caz: Managementul performantei prin raportarea KPI


Ziua 3: Generarea de valoare cu KPIs

Facilitatori in managementul KPI: Software, Hardware, Comunicare si Cultura

  • Revizuirea pietei de desfacere pentru software KPI
  • Revizuirea pietei de desfacere pentru hardware KPI
  • Taxonomia instrumentelor de comunicare a rezultatelor KPI


Exercitiu:
Folosirea de software pentru raportarea KPI
In practica: Comparatie intre Microsoft Excel vs. software specializat de raportare a KPI
In practica: Raportarea KPI (website-uri si exemple de rapoarte anuale)
Studiu de caz: Modelarea KPI


Generarea de valoare folosind KPIs

  • Crearea unei capabilitati de masurare a performantei organizationale
  • Modelul de Maturitate al Masurarii Performantei
  • Tipologia benchmarking
  • Pay for performance si KPIs
  • Aspecte umane ale performantei


Exercitiu
: Evaluarea maturitatii masurarii performantei
In practica: Modele de pay per performanta
Studiu de caz: Motivarea


Masurarea si invatarea cu KPIs

  • Revizuirea componentelor toolkit-ului pentru managementul performantei
  • Revizuirea componentelor toolkit-ului KPI
  • Revizuirea continutului cursului
  • Testul de Certificare Profesionala KPI
  • Intrebari si raspunsuri / discutie libera


Certificarea KPI

Certificare bazata pe examen disponibila participantilor la curs.

 

Template-uri oferite

  • Starea Dorita de Evolutie
  • Harta Strategiei
  • Scorecard de Performanta
  • Dashboard de Performanta
  • Performance Healthogram template
  • Modelul de Maturitate al Masurarii Performantei
  • Formular documentare KPI
  • Portofoliul de initiative
  • Documentarea initiativelor
  • Arhitectura Sistemului de Managementul Performantei (SMP)
  • Procesul de mentinere a SMP
  • Planul de performanta pentru angajati
  • Acces smartKPIs Premium
  • Un raport la alegere din seria Top 25 KPIs of 2011-2012.

 

Detalii curs si taxe de participare

 

Data TBA
Loc Sibiu
Durata 09:00-17:00 in zilele 1-2 si 09:00-16:45 in ziua 3
Sunt incluse Suport de curs, diplome, pranz, pauze de cafea
Nr. participanti 16
Termen limita inscrieri TBA
Cazare La curs se asigura toate materialele necesare, pranzul si pauzele de cafea, dar cazarea nu este inclusa in taxa de participare. Pentru tarife preferentiale la cazare, va rugam sa ne contactati.
Contact Anca Andrieș, Marketing & Customer Engagement Specialist, Acumen Integrat
E.: Anca.Andries@acumen.ro | T.: +40 369 801 650 | M.: +40 765 363 741

 

Metode de inscriere

Inscrierea pentru curs se poate face online, via email sau prin telefon.

 

Testimoniale

A fost un program excelent, participantii nostri au apreciat continutul cursului si livrarea profesionista. De asemenea, am apreciat eforturile lui Aurel Brudan de a eficientiza procesul de invatare prin intermediul aplicarii chestionarelor de evaluare a cunostintelor si a studiilor de caz. Contributia cursului va adauga valoare enorma eforturilor noastre orientate spre realizarea performantei optime in activitatea pe care o desfasuram.

Yoosof V., Hidada, Saudi Arabia


Cursul ofera beneficii si informatii in ceea ce priveste terminologiile, definitiile, documentarea si alte aspecte ale masurarii performantei. Cum in cadrul organizatiei noastre avem un numar restrans de indicatori de performanta, cursul a fost un foarte bun start pentru a initia un program de construire a unui sistem de masurare a performantei. Recomand cursul start-up-urilor, dar si celor care doresc sa-si revizuiasca si sa-si imbunatateasca sistemele de managementul performantei.

Faiqa Janahi, Manager Human Resources Planning, Bahrain Islamic Bank, Bahrain


Unul dintre cele mai interesante si utile cursuri la care am participat de-a lungul carierei mele.

Mona Abdul Jawad, Royal Univerisity for Women, Bahrain


Este unul dintre cele mai bune programe privind managementul performantei la care am participat. Il recomand oricarui manager care doreste sa-si conduca afacerea in maniera corecta.

Perviz Aslani, Chief Operating Officer, EMBAWOOD, Azerbaijan


Aurel este o persoana foarte organizata si atenta la detalii. Aceste lucruri pot fi observate in materialele de curs si in continutul elaborat, dar si in timpul sesiunilor de training. In plus, Aurel este expert in acest domeniu, managementul performantei, cu un nivel inalt de creativitate, oferind metode practice si inovative care pot fi usor aplicate in industrie.

Irene Beh Ai Ling, Telekom Malaysia, Malaysia


Abilitatea lui Aurel de a explica termenii cheie in managementul performantei si conceptele practice la toate nivelurile de management a fost una dintre experientele cheie de invatare.

Clifford Chaperon, Australia Post, Australia


Percepem abilitatea de a intelege si monitoriza cifrele esentiale din spatele strategiilor si a capacitatii investitiilor noastre ca fiind vitale pentru frontul competitiv pe care ne situam. Am increderea ca acest curs ne va ajuta sa „ascutim” instrumentele de lucru si sa aducem o mai mare valoare strategiei managementului companiei.

Angus Steel, Portfolio Manager Equities, Delta Lloyd Asset Management, Netherlands

Training

Cursuri generale de Management al Performantei

Cursuri de Managementul Performantei specifice ariilor functionale

Cursuri de Managementul Performantei specifice industriilor

"Pe langa instrumentele dezvoltate, prin trainingurile oferite de catre Acumen Integrat, AIESEC a castigat know-how si abilitati practice pentru imbunatatirea performantei organizationale. Pot spune ca eu si echipa mea am inteles mai mult despre ce inseamna pentru noi organizatia in care activam, care sunt directiile pe care le urmam si cum vom masura impactul actiunilor pe care le desfasuram.
Acumen Integrat reprezinta mai mult decat o companie. Inseamna devotament fata de clientii cu care lucreaza, precum si pasiune in sfera managementului performantei."

Ioana Constandache, Presedinte, AIESEC Cluj-Napoca

Eu pot spune cu toata convingerea ca "Indicatori de Performanta - Masurare, Invatare, Optimizare" a fost un curs bine documentat si prezentat, punctat foarte bine cu exercitii practice si exemple relevante. ... Echipa Acumen Integrat a avut grija ca participantii sa beneficieze de multe template-uri gata de folosit , intr-o forma practica si complexa.

Mihaela Melenciuc, Manager Recrutare,
Evaluare si Motivare, Adrem Invest

Am venit la acest curs din pura curiozitate pentru a afla ce se prezinta intr-un astfel de curs. M-ati surprins intr-un mod foarte placut. Instrumentele furnizate imi vor fi de real folos in activitatea pe care o desfasor.

Ioana Caprar, Manager Marketing,
Tipografia Delroti

Cursul oferit de catre Acumen Integrat a fost la obiect, complex si prezentat pe intelesul tuturor. Cred ca unul dintre cele mai importante lucruri este faptul ca instrumentele explicate in cadrul acestui curs m-au ajutat sa vad mai clar viziunea si misiunea organizatiei in care lucrez.

Ileana Avram, JCI Cluj-Napoca

"Alexandra a realizat o munca extraordinara pe parcursul trainingului: "Solutii pentru imbunatațirea performantei operationale in Departamentul de HR" din Decembrie 2010. Trainingul a oferit un set de soluții utile pentru imbunatatirea performanței noastre. Simplu si util pentru planificare si evaluare."

Liana Precup, Manager HR Evozon Systems

"Daca esti preocupat constant sa cuantifici contribuția Marketing-ului la rezultatele companiei, acesta e cursul pe care trebuie sa-l urmezi. Aici vei gasi instrumentele pe baza carora vei reusi nu doar sa cresti performanța departamentului tau, dar si sa o evaluezi concret"

Rada Teioşanu, (fost) Marketing Manager,
Brinel

"Subiectul Managementul Performantei este unul sensibil pentru organizatiile din Romania, iar practicile la noi, din pacate, in opinia mea, lasa de dorit. Iata de ce pentru mine participarea la cursul "Indicatori de Performanta: Masurare, invatare, optimizare" a fost deosebit de utila, in primul rand datorita faptului ca a fost un curs bine fundamentat atat din punct de vedere teoretic, cat si practic. Experienta lui Aurel este foarte importanta si da valoare cursului dat fiind faptul ca el nu este un trainer, ci chiar un practician in domeniu, cu un know-how actual si solid. Un alt avantaj al cursului il constituie documentele de lucru care, personalizate, pot ajuta fiecare participant la crearea unui sistem propriu de gestionare a performantei pentru organizatia in care lucreaza. Va multumesc pentru acest curs si astept cu interes si alte evenimente de acest gen care sa aiba in vedere aprofundarea a ceea ce am dobandit in cadrul acestui curs"

Ileana Amaximoaie, (fost) Training and
Development Manager, GDF SUEZ Energy