Certificare in domeniul KPIs


Diferentiaza-te de ceilalti profesionisti!
Obtine certificarea!

CURSUL DE CERTIFICARE PROFESIONALA:
INDICATORI CHEIE DE PERFORMANTA

Certificarea in managementul si masurarea performantei oferita de The KPI Institute este unica la nivel global, avand in vedere profunzimea procesului de certificare si expertiza avansata pe care participantii o obtin participand la acest program educational.

Ingloband peste 10 ani de cercetare, acest program va va oferi cunostintele si instrumentele necesare pentru a va diferentia de alti profesionisti printr-o abordare riguroasa si bine structurata, in ce priveste masurarea performantei.

PERFORMANTA IMBUNATATITA

  • Recunoastere internationala

    Deveniti unul dintre profesionistii de top din domeniul masurarii performantei.
  • Avantaj competitiv

    Diferentiati-va de ceilalti profesionisti si dovediti dedicare profesiei dumneavoastra.
  • Performanta imbunatatita

    Generati valoare pentru organizatia sau departamentul dumneavoastra, masurand corect KPIs.
  • Comunitate

    Alaturati-va comunitatii noastre de peste 1800 de specialisti certificati la nivel global!

Dezvoltati-va abilitatile de masurare si imbunatatire a performantei prin intermediul certificarilor noastre!

Cursul de Certificare Profesionala: Indicatori Cheie de Performanta a fost creat pentru a va ajuta sa intelegeti provocarile masurarii KPIs si sa le depasiti.

Pentru a asigura un proces de invatare cat mai omogen, va oferim atat o serie de instrumente, modele, studii de caz, exemple de buna practica de la unele dintre cele mai de success organizatii din lume, cat si seturi de exercitii care sa va stimuleze gandirea analitica.

PUNCTE CHEIE DE INVATARE

Selectia KPI

Diferenta dintre obiective, indicatori si initiative, pentru o selectie mai eficienta a KPIs. Aplicarea celor mai bune practici in procesul de selectie al KPIs;

Documentarea KPI

Documentati indicatorii prin intermediul unui sablon standardizat. Stabiliti tinte adecvate pentru KPIs;

Colectarea de date

Optimizarea activarii KPIs si a procesului de colectare al datelor. Imbunatatirea relatiei cu responsabilii de colectarea datelor.

Vizualizarea datelor

Crearea unor scorecard-uri si dashboard-uri eficiente. Aplicarea celor mai bune practici in ceea ce priveste design-ul vizual.

Vezi calendarul