Webinar gratuit: Managementul Succesiunii

14 octombrie 2014

Managementul succesiunii

Al șaselea webinar al acestei serii urmărește legătura dintre managementul succesiunii și managementul performanței. Prin participarea la acest webinar construiți fundamentele aspectelor relevante despre managementul succesiunii. Read the rest of this entry »

Ce este sistemul de management al performanței?

8 octombrie 2014

Sistemul de management al performantei

Sistemele de management al performanței sunt adesea asociate cu nevoia de a controla și a sancționa performanța slabă înregistrată în raport cu rezultatele așteptate. În ciuda percepției generale a angajaților privind acest aspect, sistemele de management al performanței au funcții complet diferite. Read the rest of this entry »

Webinar gratuit – Indicatori Cheie de Performanță pentru Call Center

7 octombrie 2014

Indicatori cheie de performanta pentru Call Center

Acumen Integrat deschide perioada înscrierilor pentru cel de-al cincilea webinar gratuit al acestei serii, în cadrul căruia se va trata tematica procesului de selecție a Indicatorilor Cheie de Performanță pentru Call Center și a raportării lor în Scorecard-uri și Dashboard-uri. Read the rest of this entry »

Managementul succesiunii în organizații

6 octombrie 2014

Managementul succesiunii

Managementul succesiunii este un proces amplu, care implică mai multe aspecte ale activității unei organizații, al cărui scop este identificarea angajaților potriviți pentru ocuparea unor poziții cheie în cadrul organizației și asigurarea cadrului de dezvoltare a competențelor angajaților în această direcție. Astfel, atunci când va fi necesar, aceștia vor fi pregătiți să se ocupe o astfel de poziție cheie. Read the rest of this entry »

Întâlnirea de revizuire a performanței

1 octombrie 2014

Întâlnirea de revizuire a performanței

În domeniul Managementului Performanței, întâlnirea de revizuire a performanței, conceptualizată de către Robert Bacal în cartea sa A Briefcase Book, reprezintă procesul prin care un angajat și managerul său se întâlnesc pentru a colabora și a discuta diferite aspecte legate de performanță, ca de exemplu măsura în care angajatul și-a atins obiectivele. Totodată, întâlnirea ajută la depășirea situaților dificile care se pot ivi pe parcurs. Read the rest of this entry »

Webinar gratuit: Programe de implicare emoțională a angajaților

29 septembrie 2014

Webinar gratuit implicarea angajatilor

Acumen Integrat deschide perioada înscrierilor pentru cel de-al patrulea webinar gratuit al acestei serii, în cadrul căruia se va trata tematica programelor de implicare emoțională a angajaților.

Read the rest of this entry »

Motivația intrinsecă a angajaților

25 septembrie 2014

motivatia intrinseca a angajatilor

Motivația se reflectă în gradul de implicare a angajaților, fapt care conduce, în cele din urmă, la înregistrarea unei performanțe mai bune în rândul angajaților. Datorită acesteia, oamenii întreprind acțiunile necesare pentru a-și atinge obiectivele atât la nivel profesional, cât și la nivel personal.

Read the rest of this entry »

Webinar gratuit: Documentarea Indicatorilor Cheie de Performanță

23 septembrie 2014

Documentarea indicatorilor cheie de performanta

Seria webinariilor gratuite livrate de Acumen Integrat continuă cu cel de-al treilea webinar, care va aborda subiectul documentării Indicatorilor Cheie de Performanță.

Read the rest of this entry »

Măsurarea performanței în Call Center

23 septembrie 2014

performanta in call center

Centrele de relațiile cu clienții sunt de regulă principala punte de comunicare directă dintre o companie și clienții acesteia, o componentă importantă a serviciilor cu clienții, în general, și un important indicator al gradului de satisfacție al clienților, atât în ceea ce privește compania, cât și serviciile sau produsele oferite de aceasta.

Read the rest of this entry »

Chestionarele de evaluare a satisfacției angajaților – bune practici

18 septembrie 2014

Employee surveys

Satisfacția angajaților și implicarea emoțională a acestora sunt aspecte asupra cărora organizațiile se concentrează și pe care le evaluează cu scopul de a afla care este părerea angajaților referitor la diferite probleme legate de organizație, activitatea acesteia sau locul lor de muncă, probleme pe care angajații nu le-ar evidenția altfel, de frică să nu se compromită sau să-ți piardă slujba. Un instrument extrem de util care poate ajuta managerii la măsurarea nivelului de satisfacție a angajaților și la colectarea de informații în acest sens este chestionarul de evaluare a satisfacției angajaților.

Read the rest of this entry »