Ultima săptămână de înscrieri la cursurile lunii octombrie

22 octombrie 2014

Cursurile lunii octombrie

Perioada destinată înscrierilor la cursurile lunii octombrie organizate de Acumen Integrat, Managementul Succesiunii, Implementarea și Optimizarea Programelor de Implicare Emoțională a Angajaţilor și Managementul Performanței în Call Center, se apropie de final. Read the rest of this entry »

Webinar Gratuit: Colectarea datelor

22 octombrie 2014

Webinar Colectarea datelor

Al șaptelea webinar al acestei serii abordează tema colectării datelor, o etapă importantă în lucrul cu Indicatorii Cheie de Performanță (KPIs). Read the rest of this entry »

2 zile rămase până la Conferința Managementul Performanței 2014 – ediția a IV-a

21 octombrie 2014

Conferinta Managementul Performantei

Între 23 și 25 octombrie se va desfășura, la Sibiu, cea de-a patra ediție a Conferinței Managementul Performanței în România. Conferința, organizată anual de către Acumen Integrat, începând cu anul 2011, a devenit un eveniment de referință în domeniul managementului performanței. Read the rest of this entry »

Webinar gratuit: Managementul Succesiunii

14 octombrie 2014

Managementul succesiunii

Al șaselea webinar al acestei serii urmărește legătura dintre managementul succesiunii și managementul performanței. Prin participarea la acest webinar construiți fundamentele aspectelor relevante despre managementul succesiunii. Read the rest of this entry »

Ce este sistemul de management al performanței?

8 octombrie 2014

Sistemul de management al performantei

Sistemele de management al performanței sunt adesea asociate cu nevoia de a controla și a sancționa performanța slabă înregistrată în raport cu rezultatele așteptate. În ciuda percepției generale a angajaților privind acest aspect, sistemele de management al performanței au funcții complet diferite. Read the rest of this entry »

Webinar gratuit – Indicatori Cheie de Performanță pentru Call Center

7 octombrie 2014

Indicatori cheie de performanta pentru Call Center

Acumen Integrat deschide perioada înscrierilor pentru cel de-al cincilea webinar gratuit al acestei serii, în cadrul căruia se va trata tematica procesului de selecție a Indicatorilor Cheie de Performanță pentru Call Center și a raportării lor în Scorecard-uri și Dashboard-uri. Read the rest of this entry »

Managementul succesiunii în organizații

6 octombrie 2014

Managementul succesiunii

Managementul succesiunii este un proces amplu, care implică mai multe aspecte ale activității unei organizații, al cărui scop este identificarea angajaților potriviți pentru ocuparea unor poziții cheie în cadrul organizației și asigurarea cadrului de dezvoltare a competențelor angajaților în această direcție. Astfel, atunci când va fi necesar, aceștia vor fi pregătiți să se ocupe o astfel de poziție cheie. Read the rest of this entry »

Întâlnirea de revizuire a performanței

1 octombrie 2014

Întâlnirea de revizuire a performanței

În domeniul Managementului Performanței, întâlnirea de revizuire a performanței, conceptualizată de către Robert Bacal în cartea sa A Briefcase Book, reprezintă procesul prin care un angajat și managerul său se întâlnesc pentru a colabora și a discuta diferite aspecte legate de performanță, ca de exemplu măsura în care angajatul și-a atins obiectivele. Totodată, întâlnirea ajută la depășirea situaților dificile care se pot ivi pe parcurs. Read the rest of this entry »

Webinar gratuit: Programe de implicare emoțională a angajaților

29 septembrie 2014

Webinar gratuit implicarea angajatilor

Acumen Integrat deschide perioada înscrierilor pentru cel de-al patrulea webinar gratuit al acestei serii, în cadrul căruia se va trata tematica programelor de implicare emoțională a angajaților.

Read the rest of this entry »

Motivația intrinsecă a angajaților

25 septembrie 2014

motivatia intrinseca a angajatilor

Motivația se reflectă în gradul de implicare a angajaților, fapt care conduce, în cele din urmă, la înregistrarea unei performanțe mai bune în rândul angajaților. Datorită acesteia, oamenii întreprind acțiunile necesare pentru a-și atinge obiectivele atât la nivel profesional, cât și la nivel personal.

Read the rest of this entry »