KPIs in practica – catalogul online gratuit de rapoarte de performanta are acum disponibili pe indicatorideperformanta.ro peste 100 de KPIs

11 mai 2015

www.indicatorideperformanta.ro dispune de sectiunea KPIs in practica, un catalog online de rapoarte care ilustreaza utilizarea Indicatorilor Cheie de Performanta in practica de catre organizatii din Romania. In acest moment, catalogul contine 100 de link-uri ale rapoartelor de performanta disponibile. Catalogul este o resursa importanta care va creste numarul vizitatorilor pe site.

KPIs in practica este o sectiune complementara sectiunii Exemple de KPIs de pe site, care numara peste 200 de inregistrari bine documentate. Intelegerea acestor exemple este mult mai facila daca exemplele de indicatori sunt aplicate intr-un context. Prin KPIs in practica, indicatorideperformanta.ro devine prima platforma online care leaga lista Exemple de KPIs din site-ul indicatorideperformanta.ro de modele de afaceri reale.

In cifre:

  • 100 de rapoarte practice
  • Acoperind 11 Arii functionale
  • Din 15 Industrii
  • Din toate cele 3 sectoare: public, privat si non-profit

Utilitatea

Invatare: Pentru a afla mai multe despre Managementul Performantei si Indicatori cheie de performanta, accesati sectiunea de Resurse.

Explorare: Pentru a explora catalogul KPIs in practica vizitand ariile functionale si industriile, accesati sectiunea KPIs in practica → Cauta.

Modificare: Pentru a realiza propriul catalog de rapoarte KPIs in practica salvand exemplele preferate de rapoarte in vederea utilizarii ulterioare, accesati sectiunea KPIs in practica proprii.

Adaugare: Pentru a propune un nou exemplu de raport KPIs in practica, accesati sectiunea Propune link.

Interactiune: Pentru a interactiona cu alti utilizatori si pentru a dezbate rapoartele KPIs in practica, adaugati comentarii in pagina de descriere a fiecarui raport KPIs in practica.

Inregistrarea pe site-ul indicatorideperformanta.ro este gratuita si permite cercetarea, invatarea si interactiunea ca parte din dezvoltarea unei comunitati de utilizatori din Romania.

Pay for research papers
Can you really buy an essay
Write an essay for me
Writing essays help

  • Buy research paper cheap
  • Custom essay writing lab
    Writing essays services
    Buy untraceable essays
    Buying history essay

    Essay writers
    Buy college writing papers

    buyessaywriting.org

    Buy college writing papers
    buy essays cheap
    Buy good essays
    Buy good essays
    Who can write my research paper
    Best place to buy college essays
    Pay for college admission essay

    writing a research paper

    Instrumente si modele folosite in Managementul Performantei in Marketing

    11 mai 2015

    Managementul performantei la nivel operational nu se limiteaza la definirea si monitorizarea unor indicatori de performanta ai acelui departament, care sa ilustreze contributia acelei functii la succesul organizatiei, ci si utilizarea unor instrumente si tehnici care, de multe ori, sunt neglijate, poate tocmai datorita gradului lor de

    Uk essay
    Buy essays review
    Pay to do my essay uk
    Is custom essays good

  • Buy history essay
  • Pay someone to write a paper for me
    Best essay writing company
    Best website to order an essay
    Sale papers

    Custom essay writing service reviews
    Best website to buy essays
    Best website to buy essays
    123 essay
    Best custom essay writers
    Write your paper
    Pay for an essay online

    Harta strategiei cabinetelor si clinilor medicale

    11 mai 2015

    Buy original essays online
    Essay papers online
    Buy economics essay
    Buy a custom essay

  • Where can i buy a research paper
  • Cheap custom essay writing
    Buy custom written essays
    Where to buy raw papers online
    Buy your essay online

    Buying essays online yahoo answers
    Buy college application essays
    Buy college application essays
    pay for a research paper
    Buy my waste paper

    Lansarea oficiala a blogului www.BalancedScorecardinRomania.ro

    11 mai 2015

    Acumen Integrat anunta lansarea oficiala a blogului www.BalancedScorecardinRomania.ro (pe scurt si www.BSCn.ro), primul blog de limba romana dedicat in exclusivitate conceptului Balanced Scorecard. Disponibil inca din luna Septembrie a acestui an, www.BSCn.ro contine o serie de articole si analize din domeniu si atrage deja zeci de vizitatori zilnic.

    Platforma www.BalancedScorecardinRomania.ro isi propune sa serveasca drept cel mai cuprinzator centru de informare despre Balanced Scorecard in Romania, contribuind in acest mod la intelegerea si imbunatatirea modului in care acest concept este utilizat.

    Echipa redactionala este formata din:

    • Editor: Adrian Brudan, Consultant in Managementul Performantei in cadrul eab group, Melbourne, Australia, partenerul international al Acumen Integrat
    • Co-editori: Alexandra Moldovan si Sorina Mone, Consultanti in Managementul Performantei in cadrul Acumen Integrat, Cluj-Napoca, o companie pionier a introducerii si promovarii Balanced Scorecard in Romania.

    Din continutul disponibil online fac parte:

    • Lista de articole academice publicate pe aceasta tema de catre cercetatori romani sau care analizeaza folosirea conceptului Balanced Scorecard in organizatiile din Romania;
    • Catalog cu organizatii din Romania cunoscute ca fiind utilizatoare ale conceptului Balanced Scorecard;
    • Sectiune cu noutati/stiri despre implementarea si folosirea conceptului Balanced Scorecard atat in Romania, cat si in lume.

    Colaborarea intre practicieni, cercetatori si consultanti este incurajata prin:

    • Contributia cu perspective constructive la continutul publicat;
    • Discutii in cadrul grupului ‘Balanced Scorecard in Romania’ disponibil in cadrul retelei profesionale LinkedIn;
    • Intrebari si raspunsuri in cadrul platformei online www.IndicatoridePerformanta.ro (pe scurt www.KPIs.ro)
    Customized essay
    Write my paper online
    Custom term papers
    Buying college papers online

  • Buy science essay
  • Buy persuasive essay online
    Fashion buying essays
    Buy a definition essay
    Buy a pre written essay

    Pay per paper
    Buy my waste paper
    Buy my waste paper
    write my essay for me no plagiarism
    Custom essay writing help

    Inbound Marketing – despre măsurarea performanţei

    11 mai 2015

    Dacă iei în considerare implementarea unei campanii de inbound marketing sau deja implementezi o astfel de campanie, înseamnă că i-ai remarcat beneficiile. Inbound marketingul facilitează conectarea cu noi prospecţi prin oferirea unor modalităţi accesibile de a te cunoaşte, evitând costul ridicat. Desigur, apelul exclusiv la inbound marketing nu conduce la obţinerea celui mai mare venit, de aceea trebuie înglobat în mix-ul de marketing pentru cele mai bune rezultate.

    Inbound marketingul se referă la crearea conţinutului interesant, informativ şi care mobilizează. Totodată, sprijină optimizarea şi transmiterea mesajelor prin interme diul canalelor online, care cresc expunerea brand-ului şi intensifică angajamentul posi­bililor clienţi. Prin inbound marketing ajuţi potenţialii clienţi să cunoască brand-ul, să dezvolte o preferinţă pentru acesta, devenind treptat lead-uri, prospecţi, clienţi.

    Inbound Marketing

    În elaborarea, aplicarea şi monitorizarea impa ctului programelor de inbound marketing sunt esenţiale patru ingrediente: dezvoltarea strategiei de outbound marketing, de comunicare organizaţională, automatizarea activităţilor de marketing şi măsurarea performanţei.

    În contextul prezenţei tot mai mari în mediul online, este necesară monitorizarea traficului, a lead-urilor şi a ratelor de conversie a utilizatorilor. Pentru analiza web se pot folosi ca indicatori % Bounce rate, care reflectă procentul de vizite pe o singură pagină pe site sau vizite în care vizitatorul a părăsit site-ul de la intrarea pe pagină şi % Rata de conversie care măsoară rata de vizitatori care fac o anumită acţiune dorită atunci când vizitează site-ul. Un aspect de care trebuie să ţinem cont se referă la uşurinţa cu care vizitatorul efectuează acţiunea dorită, dependentă de navigarea intuitivă, căutarea optimizată, rapiditatea încărcării paginii.

    Dimensiunea audienţei în social media, măsurată prin numărul de like-uri, comentarii, retweet-uri, trebuie monitorizată pentru fiecare canal pentru a estima angajamentul publicului ţintă. Următorii KPIs pot fi folosiţi pentru determinarea dimensiunii audienţei în social media şi a angajamentului: # Vizite în social media pe zi şi % Rata de conversie a prospecţilor dintr-un anumit canal social media, care măsoară procentul de prospecţi în cazul cărora are loc o vânzare din numărul total al celor calificaţi. Acurateţea raportării necesită un sistem de monitorizare a tuturor prospecţilor, a nivelului de prioritate şi a statutului.

    În online, şi căutările organice determină o serie de KPIs relevanţi pentru afacere: % Rata de conversie a prospecţilor, un indicator puternic şi în raport cu relevanţa în online care este bine acordat strategiei SEO, # Vizite determinate de căutări pe baza unor cuvinte cheie relevante pentru brand – un indicator ce reflectă conştientizarea brand-ului, nivelul la care consumatorii targetaţi recunosc şi îşi amintesc o marcă şi # Vizite determinate de căutări pe baza unor cuvinte cheie diferite de brand – un indicator al eficienţei conţinutului creat prin activitatea de marketing. Cât de bine funcţionează content marketingul? Pentru aceasta se măsoară % Rata de conversie a prospecţilor datorită conţinutului.

    Prin integrarea automatizării operaţiunilor de marketing se poate calcula direct % Rata de conversie a prospecţilor calificaţi pentru vânzări (Sales Qualified Lead sau SQL) şi % Rata de conversie a prospecţilor în cazul cărora are loc o vânzare (Sales Accepted Lead sau SAL). SQL sunt acei prospecţi marcaţi ca „pregătiţi” pentru a li se face vânzări. SAL sunt cei direct acceptaţi de reprezentanţii de vânzări ca oportunităţi în CRM şi care au fost direct contactaţi sau sunt programaţi pentru un telefon. Aceşti KPIs sunt cei mai utili în activităţile de vânzări şi marketing optimizând „recrutarea” prospecţilor calificaţi. Alţi indicatori importanţi sunt: % Prospecţi la care se renunţă – ei nu vor mai fi contactaţi de echipa de vânzări şi % Contacte la nivelul prospecţilor din baza de date, care măsoară proporţia de prospecţi în cazul cărora s-a făcut o încercare de contact. Acurateţea colectării datelor depinde de un sistem CRM funcţional.

    Traficul pe site este un alt indicator esenţial. Printre KPIs care tre­buie monitorizaţi lunar sunt: # Vizite per vizitator unic, care măsoară numărul de vizite pe site efectuate de un vizitator unic şi % Oportunităţi de vânzare, care măsoară rata oportunităţilor de vânzări dintre toate cele existente.

    Calcularea ROI-ului în inbound marketing este importantă, prin prisma performanţei, în planificarea strategiei de marketing şi a bugetelor. Sunt dezirabile creşterea anuală a $ Venitului şi scăderea $ Costului mediu de achiziţie a unui client. Acest KPI ajută analiza profitabilităţii clienţilor, prin diferite canale şi segmente şi supervizarea evoluţiei sau a tendinţelor costurilor.

    Plecând de la importanţa scăderii costului pentru câştigarea unui client nou, punem accent pe $ Valoarea unui client pe durata vieţii (LTV), care măsoară câştigurile totale ale companiei din relaţia cu un client de-a lungul timpului. Ţintele pot varia în funcţie de tipul industriei, de caracteristicile clientului, de valoarea produsului. De regulă, cu cât durata de viaţă este mai lungă, cu atât sunt mai mari valoarea clientului şi profitabilitatea. Vestea bună este că inbound marketingul permite extinderea valorii clientului pe durata vieţii. Campaniile de creştere a numărului de prospecţi pot prezenta o oportunitate pentru a-i menţine implicaţi, pentru a-i informa despre noi produse şi de a-i ajuta să obţină informaţiile corecte. De asemenea, e o oportunitate pentru up-sells şi cross-sells.

    În final, nu putem ignora % Randamentul vânzărilor, care măsoară procentul veniturilor din vânzări reţinut sub formă de profit. Necesită monitorizare continuă pentru a compara rezultatele de la o perioadă la alta. Rezultatele variază, depinzând de nivelurile marjelor practicate la nivel de vânzări. Pentru a determina venitul campaniilor de inbound marketing trebuie definite în prealabil activităţile caracteristice inbound şi dezvoltată strategia de content marketing şi de conversie a prospecţilor.


    Nota
    : Acest articol a fost publicat în revista BusinessWoman.ro in luna octombrie 2012.

    Lasix

    Custom mba essays
    Write my law essay
    Write my paper canada
    Buy nothing day argumentative essay

  • Write a paper for me cheap
  • Essay writing service cheap
    Essay for sale
    How much do you pay for an essay
    Essay writer montreal

    Buy writing paper online australia
    Help writing a essay
    Help writing a essay
    where can you buy a research paper
    Write college essay for me

    Webinar gratuit: Performanța în Serviciul de Relații Clienți

    25 februarie 2015

    Webinar gratuit relatii clienti

    În vederea stabilirii excelenței în ceea ce privește implementarea unui sistem de relații clienți, organizațiile trebuie să acorde atenție sporită atât profesioniștilor din domeniu, cât și canalelor, tehnologiilor și instrumentelor de evaluare specifice. Pentru a avea o perspectivă de ansamblu asupra modului de creare și consolidare a unui serviciu de relații clienți performant, Acumen Integrat vă invită să participați la webinarul gratuit Performanța în Serviciul  de Relații Clienți.

    Acesta reprezintă al cincilea webinar din seria de webinarii gratuite din această primăvară și se va desfășura joi, 26 februarie, începând cu ora 16:00. Webinarul constituie premisa consolidării unui serviciu de relații clienți menit să asigure o experiență extraordinară, atât pentru clienții interni cât și pentru cei externi, și face o scurtă introducere a cursului Certificare Profesională: Performanța Serviciului de Relații Clienți.

    Detalii webinar

    • Dată desfășurare webinar: Joi, 26 februarie 2015
    • Oră desfășurare: 16:00-17:00
    • Durata: 1 oră (45 min. prezentare, 15 min. sesiune Q&A)
    • Participare online: Gratuită

    Teme abordate

    În cadrul webinarului se vor aborda următoarele teme specifice:

    • Importanța și scopul menținerii relațiilor cu clienții;
    • Asigurarea unui serviciu de relații clienți de excepție;
    • Pilonii performanței serviciului de relații clienți;
    • Competențele specifice serviciului de relații clienți.

    Astfel, acest webinar se adresează tuturor persoanelor interesate de cunoașterea conceptelor necesare asigurării unui serviciu de relații clienți performant, iar formarea participanților presupune cunoașterea metodelor de identificare a nevoilor și așteptărilor clienților, înțelegerea beneficiilor unei abordări structurate a serviciului de relații clienți, identificarea pașilor de implementare a unei culturi a performanței în serviciul de relații clienți, precum și analizarea beneficiilor și dezavantajelor utilizării diferitelor instrumente de evaluare.

    Despre formator

    Webinarul va fi susținut de Maria Desmons-Macrea, care ocupă funcția de Manager de Relații Clienți în cadrul The KPI Institute, autoritatea globală privind cercetarea și educația în domeniul Indicatorilor Cheie de Performanță. În cadrul organizației, Maria se ocupă de dezvoltarea și menținerea unei culturi a performanței serviciului de relații clienți. Aceasta deține o experiență de peste patru ani în managementul serviciul de relații clienți.

    Participarea este gratuită, iar înscrierile se pot realiza accesând linkul:
    https://attendee.gotowebinar.com/register/4059888775880715010

    Help essay writing

    Buy an research paper
    Cheap essays for sale
    Buy custom essays online

  • Buy ready made essays
  • Custom essay writer
    Custom college essays discount code
    Write my essay now
    Order research paper

    Pay to have your paper written
    Research paper to buy
    Research paper to buy
    custom essay service
    Buy art essay

    Webinar gratuit: Organizarea, sintetizarea și agregarea datelor

    16 februarie 2015

    Webinar gratuit analiza datelor

    Preocuparea principală în analiza datelor este extragerea informațiilor relevante pentru a fundamenta procesul de luare a deciziilor în mediul organizațional. În acest scop, este necesar ca în procesul de analiză să fie utilizați 3 pași importanți, și anume: organizarea, sintetizarea și agregarea datelor.

    Astfel, cu scopul de a susține formarea în ceea ce privește folosirea acestor pași în procesul de analiză a datelor, Acumen Integrat organizează în data de 19 februarie webinarul intitulat „Organizarea, sintetizarea și agregarea datelor”, care reprezintă cel de-al patrulea webinar din seria de webinarii gratuite programate în această primăvară, și care va fi susținut de către Mihai Păculea.

    În cadrul acestui webinar vor fi prezentate diferite modalități de depășire a provocărilor, utilitatea folosirii Scorecard-urilor în cadrul acestor procese, dar și principiile de bază ale standardizării datelor.

    Detalii webinar

    • Dată desfășurare webinar: Joi, 19 februarie 2015
    • Ore desfășurare: 16:00-17:00
    • Durata: 1 oră (45 min. prezentare, 15 min. sesiune Q&A)
    • Participare online: Gratuită

    Acest webinar se adresează tuturor celor interesați să obțină o perspectivă de ansamblu cu privire la modalitățile de organizare, sintetizare și agregare a datelor. Formarea participanților presupune familiarizarea cu aceste procese, cu utilizarea Scorecard-ului ca instrument în procesul de organizare, sintetizare și agregare a datelor, precum și familiarizarea cu principiile de bază ale standardizării datelor.

    Teme abordate
    În cadrul webinarului se vor aborda și discuta teme precum:

    • Procesul de agregare a datelor;
    • Provocări întâlnite în agregarea datelor;
    • Procesul de organizare a datelor;
    • Scorecard-ul ca instrument de îmbunătățire a organizării, sinterizării și agregării datelor;
    • Principii de standardizare.

    Despre formator
    Webinarul va fi susținut de către Mihai Păculea, formator și specialist în Analiza și Raportarea Datelor în cadrul The KPI Institute, autoritatea globală în cercetare și educație privind Indicatorii Cheie de Performanță. Activitatea sa de cercetare în domeniul Managementului Performanței a presupus documentarea și revizia a peste 500 de Indicatori Cheie de Performanță.

    Printre proiectele sale notabile se numără dezvoltarea unui curs de analiză a datelor, dezvoltarea unui model de maturitate a managementului performanței și îmbunătățirea sistemului de analiză a organizației privind rezultatele Indicatorilor Cheie de Performanță.

    În calitate de formator, Mihai este certificat de către Autoritatea Națională pentru Calificări din România și de către organizația americană Association for Talent Development.

    Înscriere
    Participarea este gratuită, iar înscrierile se pot realiza accesând linkul:
    https://attendee.gotowebinar.com/register/5201777780706171138

    Cheap essay writing service uk
    Writing essay service
    Where can i buy essays online
    Write essay for me uk

  • Buy a term paper online
  • Custom essay turnitin
    Paid essay service
    Essay writer wanted
    Pay someone to write a college essay

    Buy research paper writing
    Who can write essays
    Who can write essays
    custom essay com
    Help with writing essay

    Webinar gratuit: Introducere în îmbunătățirea performanței

    11 februarie 2015

    Webinar imbunatatirea performantei

    Performanța reprezintă un obiectiv pe care orice organizație urmărește să îl atingă sau să îl îmbunătățească. În acest scop este necesară utilizarea unor instrumente, procese și tehnici specifice și relevante, iar pentru a susține formarea în ceea ce privește îmbunătățirea performanței, Acumen Integrat organizează în data de 12 februarie webinarul gratuit „Introducere în îmbunătățirea performanței”.

    Prin expunerea unor scenarii diferite de îmbunătățire a performanței vor fi prezentate bune practici în monitorizarea și raportarea Indicatorilor Cheie de Performanță, dar și modalități de monitorizare a inițiativelor aliniate la obiectivele stabilite.

    • Dată desfășurare webinar: Joi, 12 februarie 2015
    • Ore desfășurare: 16:00-17:00
    • Durata: 1 oră (45 min. prezentare, 15 min. sesiune Q&A)
    • Participare online: Gratuită

    Acest webinar se adresează tuturor celor interesați să obțină o perspectivă de ansamblu cu privire la diferitele modalități prin care performanța poate fi îmbunătățită. Formarea participanților presupune familiarizarea cu cei 6 piloni ai îmbunătățirii performanței, modalitățile de monitorizare a inițiativelor implementate, identificarea bunelor practici în raportarea și monitorizarea Indicatorilor Cheie de Performanță, respectiv parcurgerea unor scenarii de îmbunătățire a performanței.

    În cadrul webinarului se vor aborda și discuta teme precum:

    • Analiza datelor cu accent pe diferitele niveluri de analiză a Indicatorilor Cheie de Performanță;
    • Raportarea datelor și analiza practică exemple de rapoarte de performanță;
    • Luarea deciziilor și tehnici de analiză;
    • Managementul inițiativelor și analiza unor exemple de formulare de documentare;
    • Crearea unei culturi orientate spre performanță.

    Webinarul va fi susținut de către Andreea Vecerdea, formator și coordonator al Biroului de Strategie și Performanță din cadrul The KPI Institute. Prin activitatea sa de cercetare, Andreea a contribuit la documentarea a peste 500 de KPIs din 16 arii funcționale și 25 de industrii, respectiv la dezvoltarea de publicații în domeniul managementului performanței. Activitatea sa de consultant și formator s-a materializat în proiecte privind implementarea sistemelor de managementul performanței, precum și susținerea de cursuri pe temele Indicatori Cheie de Performanță și criteriile de performanță.

    Participarea este gratuită, iar înscrierile se pot realiza accesând linkul:
    https://attendee.gotowebinar.com/register/6639763067975506433

    Buy nursing essay
    I write your essay
    Help to write an essay
    Buy essays online uk

  • Buy law essays
  • Buy essay online promo code
    Best custom essay
    Buy an online essay
    Write my essay for me cheap

    Can i pay someone to write my paper
    Who can write my term paper
    Who can write my term paper
    writing an essay
    Who will write my paper for me

    Webinar gratuit: Depășirea Provocărilor Majore în Măsurarea Performanței

    4 februarie 2015

    Webinar Indicatori Cheie de Performanta

    Seria webinariilor gratuite livrate de Acumen Integrat continuă cu cel de-al doilea webinar, care are drept temă Depășirea Provocărilor Majore în Măsurarea Performanței. Deoarece selecția, documentarea, stabilirea de ținte și colectarea rezultatelor în lucrul cu Indicatorii Cheie de Performanță ridică de cele mai multe ori dificultăți în procesul de măsurare a performanței, se impune cunoașterea celor mai eficiente abordări în adresarea acestor provocări. Acest webinar își propune să sporească valoarea monitorizării Indicatorilor Cheie de Performanță pentru participanți prin livrarea celor mai recomandate metode de depășire a celor mai frecvente provocări întâlnite în măsurarea performanței.

    •           Dată desfășurare webinar: Joi, 5 februarie 2015

    •           Oră desfășurare: 16:00-17:00

    •           Durata: 1 oră (45 min. prezentare, 15 min. sesiune Q&A)

    •           Participare online: Gratuită

    Acest webinar se adresează tuturor persoanelor interesate de măsurarea performanței și de sporirea valorii monitorizării Indicatorilor Cheie de Performanță.

    Formarea participanților presupune înțelegerea abordărilor recomandate pentru soluționarea provocărilor apărute în selecția, documentarea, stabilirea țintelor și colectarea rezultatelor în procesul de măsurare a performanței.

    Webinarul se bazează pe identificarea diferențelor dintre instrumentele de management al performanței, a tehnicilor de selecție a Indicatorilor Cheie de Performanță, a modalităților de stabilire a țintelor și a procesului de colectare a datelor, precum și pe modalitățile de analiză a formularelor de documentare a Indicatorilor Cheie de Performanță.

    Webinarul va fi susținut de Cristina Tărâță, responsabilă de Departamentul de Cercetare din cadrul The KPI Institute. Prin activitatea sa de cercetare, Cristina a contribuit la dezvoltarea platformei smartKPIs.com, documentând peste 1.000 de Indicatori Cheie de Performanță din 16 arii funcționale și 25 de industrii diferite și contribuind la lansarea a peste 90 de rapoarte „Top 25 Indicatori Cheie de Performanță”. De asemenea, a luat parte la programul de cercetare care a vizat realizarea „The KPI Compendium”, o publicație care cuprinde peste 20.000 de Indicatori Cheie de Performanță. În calitate de formator, Cristina Tărâță a facilitat seminarii, cursuri deschise și cursuri interne, respectiv simulări de business în domeniul managementului performanței.

    Participarea la acest webinar este gratuită, iar înscrierile se pot realiza accesând linkul:
    https://attendee.gotowebinar.com/register/7059002453555070209

    Pay for a research paper
    Can you pay someone to write an essay for you
    123essay
    Buy essay not plagiarized

  • Essays for money
  • Essay writing
    Buy an essay online
    Buy persuasive essay online
    Pay for essay writing australia

    Write my essay for money
    Best essay writers in uk
    Best essay writers in uk
    where can i buy a research paper
    Best buy scholarship essay

    Performanța recrutării în masă

    3 februarie 2015

    Recrutarea-personalului

    În prezent, există doi factori principali care transformă procesul de recrutare într-un proces al recrutării în masă, indiferent de domeniu sau specializare. Un prim factor este globalizarea, care face ca marile companii să cunoască o dezvoltare și o creștere rapidă din toate punctele de vedere, inclusiv al numărului de angajați. Pe cealaltă parte se situează dinamica pieței muncii, influențată de perspectiva diferită a generațiilor tinere cu privire la schimbarea locului de muncă. Reprezentanții generațiilor tinere aleg mereu ceea ce este mai bine pentru ei și nu sunt foarte legați de slujba propriu-zisă. Acest atașament redus față de locul de muncă se explică și prin faptul că mediul de lucru din companiile multinaționale se aseamănă destul de mult, și astfel, o schimbare a locului de muncă nu reprezintă neapărat o schimbare majoră.

    Luând în considerare aceste aspecte, procesul de recrutare poate deveni un proces continuu, în care companiile caută să crească și să se dezvolte, în timp ce angajații caută în permanență să plece. În aceste condiții, procesul de recrutare este cel care face diferența și reprezintă unul dintre factorii care pot ajuta ca acea creștere pe care companiile o caută să se producă într-adevăr. Un proces de recrutare eficient are un impact mai mare asupra fluctuației de personal comparativ cu un proces de recrutare necorespunzător, în urma căruia sunt angajate persoanele nepotrivite care nu îndeplinesc cerințele pentru o anumită funcție. Într-o astfel de situație, nivelul ridicat al % Fluctuației de personal poate fi pus pe seama faptului că neîndeplinirea așteptărilor duce la diferende între echipe și colegi, fapt care generează în cele din urmă neînțelegeri.

    În această situație, un recrutor cu experiență trebuie să aibă capacitatea de a se concentra și de a identifica acele trăsături esențiale, care corespund atât cerințelor postului, cât și mediului de lucru al companiei. Adesea, personalul de recrutare nu are o imagine clară asupra profilului angajatului pe care îl caută sau nu cunoaște foarte bine echipa pentru care recrutează. Pentru a depăși aceste neajunsuri destul de frecvente, trebuie să se stabilească o relație strânsă de comunicare cu echipele pentru care se face recrutarea. Astfel, personalul de recrutare va înțelege mai bine activitățile desfășurate de echipă și va avea o imagine de ansamblu asupra principalelor trăsături de caracter ale angajaților.

    Un alt aspect esențial controlat în totalitate de către recrutor este transparența. Pe timp de criză, când presiunea de a angaja manageri crește sau este nevoie să se ocupe o poziție cât mai rapid posibil, recrutorii pot prezenta o oportunitate de angajare într-o lumină mai favorabilă. Acest fapt determină candidații să aibă așteptări mari, care nu vor fi îndeplinite odată cu începerea activității. Lipsa de transparență poate apărea și din cauza faptului că recrutorul nu cunoaște bine activitățile și echipa pentru care face recrutarea.

    Acest lucru se întâmplă  în special în contextul în care locurile de muncă disponibile privesc poziții tehnice sau care depășesc competențele recrutorului. O altă provocare majoră apare în momentul în care personalul care se ocupă de recrutare se află într-un alt oraș, zonă sau țară. În aceste cazuri, este recomandat ca recrutorul să participe la cursuri care au legătură cu domeniul pentru care se face recrutarea. O altă posibilitate este ca acesta să participe săptămânal la ședințe online sau față în față cu echipa care are nevoie de un nou angajat sau cu directorii.

    Dacă un candidat așteaptă transparență din partea recrutorului, același lucru se așteaptă și din partea sa. Cu toate acestea, este responsabilitatea recrutorului să identifice corect acele aspecte care sunt adevărate și care sunt false cu privire la un candidat.

    Referințele candidatului reprezintă un alt pilon al procesului de recrutate, iar o rețea puternică de referințe poate face diferența și poate, în cele din urmă, duce la economisirea de timp prețios. Studii în domeniu au demonstrat faptul că referințele trebuie tratate cu atenție și că recrutorul trebuie să aibă cel puțin două surse înainte de a trage o concluzie.

    Activitatea unui recrutor devine și mai dificilă în momentul în care trebuie să parcurgă cu un număr mare de candidaturi pentru a face o selecție a celor mai potriviți candidați. Acest proces necesită mult timp și o atenție sporită din partea recrutorului. Pentru a putea gestiona un număr mare de informații irelevante, recrutorii utilizează platforme care sortează și grupează candidaturile primite.

    Astfel, un recrutor trebuie să apeleze și la tehnologie, la competențele sale tehnice, pentru a ține pasul cu dinamica pieței muncii. Datorită volumului mare de informații, procesul recrutării în masă presupune o abordare riguroasă, o gestionarea diferită în funcție de poziția pentru care se face recrutarea, dar în special personalizarea sa pentru fiecare candidat în parte.

    Referințe:

    Sursa imaginii:

    Buy online essays
    Best websites to buy an essay
    Essay writers for money
    Can you really buy an essay

  • Buy essay prime
  • Pay money to write essay
    Can you buy an essay
    Professional essay writers for hire
    Custom essay writing usa

    Cheap custom essay writing services
    Best english essay writers
    Best english essay writers
    best essay writer uk
    Best essay